lunes, 12 de marzo de 2012

Frase F de febrero

Ahora toca la frase...


7 comentarios:

  1. Estic totalment d'acord amb la frase!!! quines màscares més xules...
    m'encanta la de blonda de pastisseria i la del abecedàri.
    un petonas ; )

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'encanta el teu debut "journaleru", t'ha quedat perfecte!!!! :) Petonets.

      Eliminar
  2. Si està molt bé l frase i les màscares molt originals. Un petó.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Marbel!!!! Les màscares m'encanten!!!! Petonets.

      Eliminar
  3. Genial! Com sempre! Desde el mobil et puc deixar comentaris!!!!!! Es misterios... Desde el
    Meu ordinador no es pot... En fi! Q sapigues q magrada molt el q fas!!! Un*

    ResponderEliminar
  4. Me encantan esos colores y las mascaras tan chulas,y la frase ni que decir totalmente de acuerdo.
    petonets.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...