martes, 3 de abril de 2012

Para ver...

...y pensar!!! :) 

Os dejo una imagen muy divertida, que ya colgué en mi facebook pero que algunos aún no conocéis, son diferentes dibujos animados hechas con piezas de Lego, pertenece a las imágenes de la nueva campaña Imagine de Lego, ánimo...son personajes que todos conocéis pero hay que usar la imaginación...ya os daré pistas si las necesitáis!!!! ;) 

                                                                                                       Source: Uploaded by user via Khanh- on Pinterest

15 comentarios:

  1. ¡Genial Maria!. Cuando he visto las primeras fotos no sabía muy bien de qué se trataba pero ha sido ver una y ya 'se me han abirto los ojos!. Gracias . :)

    ResponderEliminar
  2. jjjjeejejej!!!! ja ho vaig veure en el face, i increïble, però cert: les vaig esbrinar sense ajuda! jajajaj tanta tele tanta tele ha de servir d'alguna cosa!!! jajajaj tot i que avui dia la TV ja la tinc aparcada! ;-) ara li toca el torn a l'scrap! un*

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi m'agrada scrapejar mirant alguna sèrie d'aquests que em ténen super enganxada!!! How I met your mother, Big Bang, Modern Family... :)

      Eliminar
  3. Ostres! És boníssima la imatge! jajaj Els he encertat tots, em sembla que jo també he vist molta televisió! XD I jugat molt amb el Lego de petita!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo era més de Tente ;) les hores que m'he passat muntant i desmuntant...

      Eliminar
  4. Que imagen más divertida !! jaja Yo tambien he acertado todos .. ahora rara vez miro la tele, pero en aquellos tiempos muchooo !! :P

    ResponderEliminar
  5. És super curiós ...jo també ho vaig veure al facebook, només n'hi va haver uns que em van costar molt descubrir... però al final també vaig saber qui eren...
    petons ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo em vaig encallar amb el South Park, sabia qui eren però no recordava el nom, crec que no els he vist mai ;) Petonets

      Eliminar
  6. Boníssim!! ara, que hi ha una que no caic.. la penúltima.. M'ajudes? Petonets!

    ResponderEliminar
  7. Pero que original, al ver la imagen alucinaba pero increible creo que he reconocido a todos los personajes....es una pasada..jejeje!!!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...